Παράλληλα πολλά από τα αποσυρόµενα µοντέλα βρίσκονται στα χέρια ανθρώπων που δεν σκοπεύουν (ή δεν µπορούν) να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο και δεν θα µπορούν να αποσυρθούν εφόσον ισχύσει η ταυτοπροσωπία µεταξύ τουι διοκτήτη του παλαιού αυτοκινήτου και του αγοραστή του νέου. Η εξάλειψη της ταυτοπροσωπίας, σύµφωνα µε τους εµπόρους, θα διευκόλυνε την απόσυρση των γηρασµένων µοντέλων, καθώς δεν θα χρειάζεται να έχεις εσύ ο ίδιος στην κατοχή σου ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να επωφεληθείς από τα οικονοµικά κίνητρα του µέτρου, αλλά θα αρκεί να φύγει από την κυκλοφορία ένα παλαιό όχηµα για λογαριασµό σου.
Πηγή: http://frepubtra.blogspot.com/ |
Στο άρθρο επίσης αναφέρονται και κάποιες ενδεικτικές τιμές για το όφελος που θα προκύψει για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων, ενδεικτικά αναφέρω 857 € για ένα ταπεινό corsa ως 2510 € για ένα nissan qashqai. Με ένα πολύ πρόχειρο υπολογισμό έχουμε: 100.000 οχήματα επί 1100 € μέσο "χάρισμα" από το γαλαντόμο κράτος μας κάνουν 110 εκατομμύρια ευρώ, όση περίπου είναι και η επιδότηση στον ΟΑΣΑ για ένα χρόνο, ή όσο περίπου είναι ο προϋπολογισμός της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά ή όσο θα κοστίσει η κατασκευή περίπου 300 χλμ (!) ποδηλατόδρομων όπως αυτός του Χαλανδρίου, ο οποίος μάλιστα ήταν και κάπως ακριβός καθώς έχει τσιμεντένιο διαχωριστικό και συνοδεύτηκε από δενδροφυτεύσεις και αναπλάσεις πεζοδρομίων. Το κράτος προτιμά να επιδοτήσει την ιδιωτική αυτοκίνηση σε βάρος του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής των κατοίκων των πόλεων. Προτιμά να χαρίσει 110 εκατομμύρια ευρώ από φόρους και να διαφύγουν στο εξωτερικό (της Γαλλίας και της Γερμανίας συμπεριλαμβανομένων) ακόμη περισσότερα χρήματα, αντί να τα διαθέσει για έργα που θα βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής μας. Μήπως τελικά "υπάρχουν λεφτά" και το "δεν υπάρχει σάλιο" ισχύει μόνο για τις δημόσιες επενδύσεις και την κοινωνική πρόνοια;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου