Λίγες μόνο ημέρες πέρασαν από το τελευταίο post και ήρθαν τα πρώτα μαντάτα, ενδεικτικά του τι πρόκειται να ακολουθήσει στις γραμμές του ΟΣΕ με "αναστολή κυκλοφορίας". Παρακάτω αντιγράφω από το ειδησεογραφικό site kasmeri.gr:
Μία εμπορική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ εκτροχιάστηκε χτες στις 10.30 π.μ. στην ιδιωτική σιδηροδρομική γραμμή της ΔΕΗ, που οδηγεί στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου. Το τροχαίο ατύχημα με δύο ελαφρά τραυματίες, μέλη.. του πληρώματος, προκαλεί πολλά ερωτηματικά, καθώς οφείλεται στο κόψιμο της σιδηροδρομικής γραμμής από επιτήδειους, οι οποίοι έκλεψαν μία ολόκληρη ράγα. Σημειώθηκε στο 21ο χιλιόμετρο της γραμμής Κομάνου - ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου. Η αμαξοστοιχία που αποτελούνταν από τη μηχανή και ένα βαγόνι στο οποίο ήταν φορτωμένο ένα τεράστιο εξάρτημα της ΔΕΗ, μόλις έφτασε στην κομμένη γραμμή εκτροχιάστηκε. Το τετραμελές πλήρωμα της εμπορικής αμαξοστοιχίας μετά το πρώτο σοκ, αντίκρισε τα πειστήρια του εγκλήματος: Οι ράγες ήταν κομμένες, ένα κομμάτι που πρόλαβαν και το φόρτωσαν σε φορτηγό έλειπε, ενώ όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στην οργανωμένη επιχείρηση (φιάλες οξυγόνου, κασμάδες, κλειδιά κ.λ.π.) βρισκόταν ακόμη δίπλα στις ξηλωμένες γραμμές, γεγονός που μαρτυρά ότι το ξήλωμα των γραμμών είχε γίνει λίγο νωρίτερα, οπότε οι δράστες δεν πρόλαβαν να πάρουν τα σύνεργα και να φορτώσουν όλες τις ράγες που έκοψαν.[...] Τραυματίστηκαν ελαφρά ο μηχανοδηγός Β΄ και ένας κλειδούχος. Ο πρώτος χτύπησε στον ώμο και ο δεύτερος στο χέρι, το οποίο είχε πρηστεί. Οι δύο τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κοζάνης.Πάντως, πρέπει να σημειωθεί ότι τα τέσσερα μέλη του πληρώματος γλίτωσαν από θαύμα. [...] Η αστυνομία άρχισε προανάκριση, παίρνοντας τις πρώτες καταθέσεις από τα μέλη του πληρώματος, ενώ συγχρόνως αναζητά τους δράστες της οργανωμένης επιχείρησης. Εκτιμά ότι επιδίωξη των δραστών ήταν η κλοπή σιδήρων, αλλά διερευνά όλα τα ενδεχόμενα, καθώς και ενδεχόμενης δολιοφθοράς.
Αν αυτό έγινε σε μια γραμμή υπό -έστω και μικρή- κυκλοφορία, όλοι καταλαβαίνουμε τι πρόκειται να ακολουθήσει στην Πελοπόννησο και ποιά θα είναι η τύχη των γραμμών εκεί. Αν δε ληφθούν μέτρα, τα χρήματα των ελλήνων και ευρωπαίων φορολογούμενων που πλήρωσαν την ανακαίνιση της γραμμής θα καταλήξουν στα χυτήρια... Και είναι σίγουρο ότι το κόστος από μια τέτοια (πολύ πιθανή) εξέλιξη είναι πολύ μεγαλύτερο από την επιδότηση που χρειάζεται η γραμμή για να διατηρηθεί σε κυκλοφορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου